Robottolmuimeja hooldus

*Robottolmuimeja teatab, et hari on kinni ja ei asu tööle hoolimata sellest, et hari on just puhastatud.

Roboti teade tuleneb asjaolust, et harja veomootor vajab liiga suurt jõudu harja käitamiseks. Probleemiks võivad olla veovõlli laagrisse tunginud karvad, niidid või muu mustus. Põhjuseks enamasti ebapiisav peaharja puhastamine. Eemaldage hari ja püüdke võlli otsast sõrmedega ringi ajada. Kui see on raske või pole üldse võimalik, on vaja pöörduda hooldusesse, et laager välja vahetada. VR300 2020 aasta mudelitel on kasutusel edasiarendatud harjalahendus. Oludes, kus karvad on tõsiseks probleemiks, soovitame küsida masina ümberkohendamist uuemale harjatüübile, mis sobib ka VR200 robotitele.

*Robot sõidab pesast välja ja teatab, et ei suuda navigeerida (VR200 Error 3000)

Robot navigeerib korpuse ülaosas asetseva pöörleva laserkiire abil. Kui laseri korpuse vahele on sattunud miskit kleepuvat, võib laseri pöörlemine olla takistatud ja robot ei saa tööle asuda. Proovige käivitamise hetkel ettevaatlikult laseri trumlit päripäeva kaasa lükata. Mõningatel puhkudel vabaneb laser niiviisi takistusest ja probleem on kõrvaldatud. Kui see ei aita, on vaja robot hoolduses lahti võtta ja puhastada.

*Minu robottolmuimeja on võrguühenduseta. Mis võib olla selle põhjuseks ?

Kui teie VR200/300 robottolmuimeja on mobiilirakenduses kuvatud võrguühenduseta, võib see olla tingitud mõnest alljärgnevatest põhjustest:

Robottolmuimeja IP-aadress on määratud mujale
Kui märkate, et teie robottolmuimeja ja koduvõrgu vaheline ühendus katkeb tihti isegi siis, kui robot on ruuteri läheduses ning parasjagu ei tööta, võib aidata ruuteri menüüs robotile fikseeritud IP-aadressi määramine. Ruuteri menüüs kuvatakse robottolmuimeja kui „VR_Vacuum”.

Kõikumised WiFi ühenduses
Kui märkate, et mobiilirakenduses kuvatakse robottolmuimejat töötamise ajal võrguühenduseta, võib põhjus olla selles, et teie kodus on WiFi signaal mõnes kohas nõrk.
Sel ajal kui mobiilirakenduses kuvatakse robottolmuimeja võrguühenduseta, ei ole võimalik robotit rakenduse kaudu juhtida. See ei mõjuta robottolmuimeja tavapärast töökäiku, sealjuures keelualade jälgimist.

Ruuteri turvaseadete uuendused
Esmalt kontrollige ruuteri sätetest, kas MAC-aadressi filter/blokeerija on konfigureeritud. Kui on, siis eemaldage roboti ID blokeerimisfiltrist. Koolonitega eraldatud 12-kohalise numbri leiate robottolmuimeja tagaküljelt.

Robottolmuimeja aku on tühi
Kui robottolmuimeja aku on tühi, kuvatakse see rakenduses võrguühenduseta. Veenduge, et robot on laetud, vajutage lihtsalt roboti toitenuppu ja kontrollige aku olekut.

Internetiühendus puudub
Veenduge, et kodune WiFi on sisse lülitatud ja töötab korralikult. Võite testida WiFi ühendust mõne muu WiFi-ga ühilduva seadmega, näiteks nutitelefoniga.

Mõni muu seade takistab ühendust
Vahel harva võib juhtuda, et mõned teised raadiosignaaliga seadmed takistavad WiFi-ühendust, kuna need töötavad samadel sagedustel. Näiteks beebitelefonid, naabrite ruuter või mõned muud seadmed, mis kasutavad sagedusi vahemikus 900 MHz 2,4 GHz, 3,6 GHz, 4,9 GHz, 5 GHz, 5,9 GHz.

Kui kahtlustate, et sellised seadmed võivad olla, proovige see välja lülitada ja testida robotit uuesti.

Kui robottolmuimeja on juba WLAN-iga ühendatud, ärge seadistage robotit ega ühendage seda mobiilirakendusest lahti enne, kui olete sellele paigaldanud uuenduse 4.6.0.

Kui Te ei leia enda probleemile siiski lahendust, võtke tarkvaraliste või mobiiliäpi kasutamist puudutavate küsimuste korral ühendust info@homeyard.ee või telefonil 621 7504. Muudel puhkudel aitab Tehnikaabi.